Jag


Filippa: Filippa heter jag då,det är jag som ska ta hand om valparna.Eftersom att jag nästa år blir 15 och vill ha moped då så var ju detta det perfekta sommarjobbet. Även om det är 8 veckor så kommer det bli kul.Jag har vart med om valpar förut men hade inte kvar dom länge av privatanledning. Men iallafall vi bor i hus så vi kommer ha tillgång att kunna släppa dom i en rasthage på gården och kunna ta turer och vänja dom vid bilar men också kunna gå i skogen. Man kan tycka att jag kanske är liten för att ta hand om valpar vad vet jag men såklart har jag ju mamma som får hjälpa mig i nöden ;)
Men det ska gå bra,när valparna är födda och så sen så kommer jag lägga ut dom på blocket och så.
Men mer kan jag inte säga nu , kika in om lite mindre än ett år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0